شناسهٔ خبر: 43234357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟ +فیلم

خبر ترور رضا پهلوی پسر محمدرضا پهلوی در فضای مجازی منتشر شده است. وی در آمریکا سکونت دارد و یک شبکه ی ماهواره ای اولین بار خبر ترور وی را بیان کرد اما خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر خبر ترور رضا پهلوی از یک شبکه ماهواره ای منتشر شد و برخی کاربران فضای مجازی خبر را تایید کردند اما هیچ منبع رسمی خبر ترور رضا پهلوی را منتشر و تایید نکرد. در این روزها که انتشار خبر مرگ یکی از راه های افزایش محبوبیت است برخی شایعه مرگ خودرا منتشر می کنند تا به این طریق بر سر زبان ها بیوفتند.

 

خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟

 

رضا پهلوی چندی پیش در پیامی پیمان نوین را به مردم ایران ارائه کرد که ناکام ماند و شکست خورد. ترور رضا پهلوی در فضای مجازی توسط کاربران تایید شد و منبع آن فیلمی از خبر یک شبکه ماهواره ای عنوان شد اما برخی کاربران معتقدند که فیلم تقطیع شده است و صحت ندارد.

 

<div id="video-display-embed-code_185314" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/62093/185314?width=400&height=300"></script></div>

 

بیوگرافی رضا پهلوی

رضا پهلوی زادهٔ ۹ آبان ۱۳۳۹ در تهران است. او بزرگترین فرزند محمدرضا پهلوی و همسرش فرح دیبا است. از آنجایی که شاه ایران، در پی دو ازدواج قبلی‌اش، نتوانسته بود فرزند پسر داشته باشد، تولد رضا پهلوی برای دربار سلطنتی ایران اتفاق بسیار مهمی تلقی می‌شد و سالروز تولد او تا پایان دوره پهلوی توسط حکومت وقت گرامی داشته می‌شد.

 

او برادر بزرگ‌تر علیرضا، فرحناز و لیلا و برادر ناتنی شهناز پهلوی است، که حاصل ازدواج محمدرضا پهلوی با فوزیه است. در سال ۲۰۰۱ میلادی، لیلا پهلوی، جوان‌ترین خواهر رضا پهلوی، در لندن، در اثر خودکشی درگذشت.در سال ۲۰۱۱ میلادی، علی‌رضا برادر کوچک‌تر رضا پهلوی در بوستون، آمریکا در آپارتمان شخصی خود خودکشی نمود. رضا پهلوی هم‌چنین پدرخوانده غیررسمی لوئیز، نوه آلبرت دوم پادشاه بلژیک است.

 

خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟

 

افشاگری زم علیه رضا پهلوی

رضا پهلوی که خود را رهبر به اصطلاح اپوزسیون ایران می‌داند شب‌ها در منزل شخصی خود با رویاهایش زندگی می‌کند.

 

روح اللّه زم مدیر رسانه خبری آمریکایی صهیونیستی آمد نیوز در بخشی از مستند "ایستگاه پایانی دروغ" به افشاگری علیه رضا پهلوی می‌پردازد.

 

رضا پهلوی با غرق شدن در رویای سلطنت در ایران خود را به اصطلاح رهبر اپوزسیون ایران نامیده است و با اجرای فرامین اربابان آمریکایی خود به دنبال رسیدن به توهمات ذهنی خود و اتاق فکرهای صهیونیستی است. روح اللّه زم مدیر رسانه خبری وابسته و صهیونیستی آمد نیوز در ارتباطی تصویری در این مستند گفت: شاید باور نکنی اما او (رضا پهلوی) شب در منزل شخصی خود راه می‌رود و تمرین می‌کند که در حال سان دیدن از ارتش است!

 

خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟

 

شکست‌های "رضا پهلوی" در ساماندهی گروه‌های ضدایرانی

روایت کارشناس شبکه سعودی ایران اینترنشال از شکست‌های پی‌درپی "رضا پهلوی" در ساماندهی گروه‌های ضدایرانی: از کسی که به آمریکا پیشنهاد حمله نظامی به ایران می‌دهد، انتظاری بیش از این نیست.

 


استقبال کمرنگ از لایو رضا پهلوی درباره پیمان نوین

کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: تو توییتر سلطنت‌طلبان با ربات‌هاشون هشتگ پیمان نوین رو ترند کردند. بعد از کلی هیاهو و قمپز زمان موعد فرا رسید و لایو رضا دیبا (ربع پهلوی) کلا 3300 نفر بازدید داشت، تازه یکساعت هم از لایو گذشته!

واقعا خودشون با این کارها خندشون نمیگیره؟!

 

خبر ترور رضا پهلوی صحت دارد؟

 

سنگ‌ رو یخ شدن ربع پهلوی

رسانه ملکه انگلیس با دست انداختن سخنان ربع پهلوی از لیست پروژه‌های شکست خورده سلطنت طلبان نام برد و پروژه جدید آنان را به این لیست اضافه کرد.

 

بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی در واکنش به اظهارات «رضا ربع پهلوی» که خواستار اتحاد اپوزیسیون و پیوند زدن اعتراضات با نام «پیمان نوین» شد، وی را دست انداخت.

 

بی بی سی به صورت تلویحی از شکست تمام نقشه‌ها و سناریو‌های سلطنت طلبان علیه کشورمان سخن گفته است و پس از انتشار سخنان ربع پهلوی به گونه‌ای عنوان کرده که وی نه تنها اعتبار و جایگاهی به عنوان اپوزیسیون ندارد بلکه میان ضدانقلاب نیز سخنانش مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


رسانه ملکه به طور کنایه آمیز با بیان این موضوع که تشکیل گروه «پیمان نوین» که ربع پهلوی از آن سخن می‌گوید یکی از پروژه‌های شکست خورده سلطنت طلبان خواهد بود، در این باره نوشت: «این نخستین باری نیست که آقای پهلوی در سال‌های گذشته تلاش کرده تا شماری از نیرو‌های اپوزیسیون گرد هم بیاورد.»

 

بی بی سی اشاره می‌کند که از چند سال پیش تا به امروز سلطنت طلبان چند حزب تشکیل داده اند که همه آن‌ها با شکست روبرو شده و سرنوشت‌شان یا انحلال بوده یا متروک و بی‌اثر مانده‌اند.

 

این رسانه ضدانقلاب با اشاره به تشکیل گروهی به نام «ققنوس» توسط ربع پهلوی می‌نویسد: «پیشتر اسفند ماه سال ۱۳۹۷، به ابتکار شاهزاده رضا پهلوی در واشنگتن گروهی به نام ققنوس اعلام موجودیت کرد که قرار است به عنوان یک اندیشکده با بهره‌وری از دیدگاه‌های دانشمندان و پژوهشگران ایرانی، راه‌کار‌هایی را برای آینده ایران پیشنهاد کند.»

 

بی بی سی درباره گروه دیگر می‌افزاید: «هفت سال پیش نیز تشکلی با عنوان شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد تشکیل شد که قرار بود نهادی سیاسی برای ائتلاف سازمان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها باشد. رضا پهلوی مدتی ریاست این شورا را هم بر عهده داشت، اما در سال ۲۰۱۷ از آن کناره‌گیری کرد. ‏»

 

گروه اپوزیسیونی "فرشگرد" نیز از جمله تشکیلات وابسته به سلطنت طلبان و پروژه شکست خورده دیگر آنان است که بی بی سی از آن در این مطلب یاد نمی‌کند، اما این گروه را نیز می‌توان به کارنامه مفتضحانه و شکست خورده پهلوی‌ها افزود.

 


واکنش کاربران به شیرین کاری جدید ربع پهلوی!

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که رضا (ربع) پهلوی را در حال بالانس زدن نشان می‌داد. ربع پهلوی در این ویدئو تلاش می‌کند میزان تسلط خود را در بالانس زدن نشان دهد و این کار را با دقت زیادی انجام می‌دهد و همسر و دخترش او را تشویق می‌کنند. انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی مواجه شد و کاربران نظرات متفاوت و طنزی را در این باره به اشتراک گذاشتند.

 

 

برخی از کاربران با ابراز تاسف از این حرکت از او خواستند حداقل کمی آبرو برای خاندانش به جا بگذارد. برخی هم نوشتند ربع پهلوی آیا اینگونه می‎خواهد رهبری براندازان را به دست بگیرد!

 

 

خاندان پهلوی طی سالیان بارها تلاش کردند تا توجه عموم را به خود جلب کنند و به نظر می رسد که خبر ترور رضا پهلوی نیز دروغی برن ریزی شده از سوی این خاندان باشد. راهبرد معاصر در صورت دریافت اطلاعات بیشتر آنرا با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد.

برچسب‌ها:

نظر شما