شناسهٔ خبر: 43229395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمود فکری: خانه ام را می فروشم تا به خانه ام بیایم

مهدی پورپاکار

محمود فکری عنوان کرد تاوان رفاقتم را خودم می دهم و باشگاه استقلال نباید هزینه ای به نساجی بپردازد

صاحب‌خبر -

محمود فکری سرمربی مستعفی نساجی مازندران، در خصوص آخرین جلسه با هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت های جدیدی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، محمود فکری بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرد، گفت:

شب گذشته از سرمربیگری نساجی مازندران استعفا کردم و نامه فسخ قراردادم را از سازمان لیگ گرفتم. مذاکراتم با استقلال هنوز به نتیجه نرسیده و قرار شده عصر امروز دوباره جلسه ‌ای داشته باشیم، هر چند که از نظر من مشکلی نیست.

فکری در مورد درخواست 7 میلیاردی باشگاه نساجی مازندران برای صدور رضایت‌ نامه ‌اش تصریح کرد:

با مدیران نساجی بحث رفاقت داشتم. زمانی که خواستم به نساجی بیایم، اصلا قراردادم را نخواندم و روی رفاقت امضا کردم. بعدها متوجه شدم که بندی در قراردادم گذاشته‌ اند که اگر تیمی فکری را بخواهد، باید پنج برابر قراردادم غرامت بدهم. بارها گفته بودم که نسخه ‌ای از قراردادم را بدهید، اما این کار را نمی ‌کردند. پیش از بازی با استقلال به کنفرانس خبری رفتم و آنجا از سازمان لیگ نسخه‌ ای از قراردادم را گرفتم و متوجه شدم چنین لطفی در حق من کرده ‌اند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که بیشتر مدیران نساجی، استقلالی هستند و چرا مانع این انتقال شدند، گفت:

ما استقلالی ‌ها می ‌گوییم که استقلالی هستیم، اما جایی برسد نه هوای استقلال را داریم و نه دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد. ما سال ‌ها نان و نمک خورده بودیم و به خاطر رفاقت قراردادم را امضا کردم. پای این رفاقت ایستادم، اما اشتباه کردم، چون اعتماد کرده بودم. اگر بندی در قراردادم بود که در خیابان طالقانی قائمشهر اعدامم کنند، الان می ‌توانستند این کار را انجام دهند!

محمود فکری گفت:

متاسفانه از آقای نظری جویباری هم سوء استفاده کردند. اصلا بحث آوردن نظری جویباری این بود که از بحث دفتر او و منابع مالی اش سوء استفاده کنند و بعد از نقل و انتقالات ایشان را کنار بگذارند و همین هم شد. فضایی به وجود آوردند که کسی که به نساجی در بستن تیم کمک کرد، الان در قائمشهر به او حمله و فحاشی می شود. تقصیر مدیریت تیم است که چنین فضایی را به وجود آورده است.

سرمربی مستعفی نساجی افزود:

من تاوان رفاقتم را باید بدهم، باشگاه استقال نباید هزینه ای کند. اگر هم شده خانه ام را می فروشم تا پول رضایت نامه ام را بدهم. من استعفا داده ام و دیگر مربی نساجی نیستم.

محمود فکری گفت:

نساجی یکی از گزینه های سقوط بود. من نمی خواهم از خودم تعریف کنم، قبل از این که بیایم نساجی در منطقه سقوط بود. اگر نمی آمدم شک نکنید نساجی سقوط می کرد! امروز نساجی لیگ یکی بود، شک نکیند. همین کادر مدیریت و پشتیابنی قبل از من هم بود، چرا نتیجه نمی گرفتند؟ من اتفاقا برای بازیکنان دعای خیر داشتم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم.

فکری افزود:

اگر به من یک کلمه به می گفتند آقای فکری اگر بارسلونا هم تو را خواست، نرو و صحبت نکن، من روی حرفم می ایستادم و صحبت نمی کردم اما خودشان گفتند اگر قرار باشد به استقلال بروی به تو کمک می ‌کنیم و حتی به مدیریت این باشگاه نیز می ‌گوییم کار تو خوب است، نه اینکه امروز 7 میلیارد تومان برای رضایت‌ نامه‌ام بخواهند! اگر قرار باشد این پول را بگیرند، چه کمکی کرده ‌اند؟ اگر قرار بود مثلا به ذوب ‌آهن بروم، چقدر می ‌خواستند؟

فکری گفت:

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا احمد سعادتمند، مدیرعامل قبلی استقلال را دید و به او گفت که اگر با فکری به جمع‌ بندی رسیدید، به ما نگویید و با او قرارداد ببندید و پس از آن با هم صحبت می‌ کنیم. خودشان گفتند با استقلال مذاکره کن. یا من را سیاه می‌کردند یا واقعیت داشت!

فکری در رابطه با ناراحتی بازیکنان از عدم برگزاری تمرینات تصریح کرد:

استقلال زمان را از دست داده، اما مشکلی نیست و اگر تا عصر بحث من با استقلال به جمع ‌بندی برسد، از فردا تمرینات استقلال رسما شروع خواهد شد.

سرمربی مستعفی نساجی در خصوص آخرین وضعیت قراردادش با این تیم و این که ممکن است مسئولان این باشگاه از او شکایت کنند، گفت:

اشکالی ندارد و حقشان است شکایت کنند. من قراردادم را فسخ کرده ‌ام و با توجه به رفاقتی که کردم، باید تاوانش را بدهم. در بحث فسخ قرارداد یک طرفه مربیان مشکلی وجود ندارد. بندی که در قراردادم بوده، بدون اجازه من بود. بارها گفتم این بند را بردارید، اما گفتند ما دوست هستیم و مشکلی وجود ندارد؛ ما استقلالی هستیم و اگر قرار است به این تیم بروی، مشکلی نیست و همکاری می ‌کنیم، اما این کار را نکردند. با توجه به بحث فسخ قراردادم، شاید جریمه شوم، اما محرومیتی در کار نیست.

فکری درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال و جذب بازیکنان جدید گفت:

برای خریدهای جدید مشورتی با من نشده است. استقلال بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان جذب شده هم خوب هستند. از این بابت مشکلی نداریم. بازیکنانی که جذب استقلال شدند، مورد پسند تیم ‌ها هستند. خوشحال می ‌شوم با این بازیکنانی که هستند و جذب شده‌ اند، کار کنم.

فکری در مورد کادرفنی اش در استقلال گفت:

وارد جزییات نشدیم، فعلا سر نخواستن من دعوا است (با خنده) به همین کادرفنی نساجی اعلام کردم و یکی دوتا از دوستان و پیشکسوتان باشگاه هم کمکمان می کنند.

فکری در ادامه گفت:

زمان جلسه از سوی هیات مدیره استقلال به من اعلام می شود.

فکری تاکید کرد:

خانه ام را با پول استقلال خریدم، برای استقلال هم می فروشم. خانه را می فروشم و به خانه خودم می آیم! من کری نمی خوانم. در مجموع فلسفه خودم در فوتبال احترام گذاشتن به دیگر تیم ها است. فضای مجازی را آلوده نکنیم. باید به تیم و هواداران خودمان و تیم ها و هواداران دیگر تیم ها احترام بگذاریم. تمام رقیبان را به رقابت مردانه دعوت می کنیم. کری نداریم، هم احترام می گذاریم و هم رقابت.

فکری در پایان گفت:

ان شاالله با کمک هم و کار تیمی بتوانیم به موفقیت استقلال کمک کنیم. مطمئنا هواداران در این موفقیت سهم زیادی خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

اتهام محمود فکری به باشگاه نساجی!

 

نظر شما