شناسهٔ خبر: 43224546 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هیات مدیره بیمارستان جم:

شرایط بالینی استاد شجریان بدون تغییر است

هیات مدیره بیمارستان جم صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ شماره ۶ خود تازه‌ترین شرایط جسمانی استاد محمدرضا شجریان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان ،  هیات مدیره بیمارستان جم صبح امروز چهارشنبه 16 مهر ششمین اطلاعیه خود را درباره وضعیت  جسمانی «استاد محمدرضا شجریان» را منتشر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی استاد عزیزمان، بدون تغییر نسبت به روزهای قبل بوده و همچنان تحت درمان تیم پزشکی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.»

هیات مدیره بیمارستان جم  روز 14 مهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

 

استاد محمدرضا شجریان پیش از این و در پی تشدید بیماری به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز شنبه ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود که با بهبود نسبی وضعیت عمومی از روز سوم شهریور ماه مرخص و ادامه روند درمانی خود را در منزل پیگیری می‌کردند

پایان پیام/32

نظر شما