شناسهٔ خبر: 43210207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

کارخانه: با یک باخت ناامید نمی شویم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در هفته ششم مغلوب شهرداری ارومیه شدیم، اما با یک شکست ناامید نخواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی کارخانه در گفت وگو با فارس، درمورد شکست تیمش در هفته ششم مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: من از خودم و تیمم رضایت نداشتم. آنها محکوم به برد بودند و بهتر از ما بازی کردند. تیم ارومیه خیلی خوب بازی کرد و یک بار دیگر این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: نتیجه را به تیم پرمهره ای واگذار کردیم؛ ضمن اینکه آنها مرتضی شریفی را هم در اختیار نداشتند. دریافت کننده های آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و مجموع تیم آنها عالی بود. شرایط ما هم خوب است و تا روز آخر شرایط لیگ مشخص نیست.

سرمربی تیم والیبال سایپا عنوان کرد: نه ما با یک باخت ناامید می شویم و نه ارومیه با یک پیروزی مغرور خواهد شد. بازی های سختی در پیش است و قطعاً باید تیمم را برای مسابقات پیش رو ترمیم کنم.

کارخانه درمورد بازی هفته هفتم تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: خبرهای خوبی از ورامین به گوش نمی رسد و باید دید که فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت. ما آماده بازی هستیم و باید تلاش کنیم تا شکست های خود را جبران کنیم. آنها هفته گذشته بازی سنگینی مقابل سپاهان داشتند و اگر بازی برگزار شود قطعاً به دنبال پیروزی خواهند بود.

نظر شما