شناسهٔ خبر: 43198224 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

پخش زنده و مجازی برنامه «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی

حجت الاسلام مطهری پور با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممانعت از پیاده‌روی و زیارت زائرین اربعین؛ تصمیم بر آن گرفتیم که برنامه‌های مناسبتی ویژه این ایام را برای شبکه‌های اجتماعی لبیک تولید و به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: برنامه «سمت حرم» در دهه اول محرم سال جاری کلید خورد و با استقبال پرشور مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی لبیک که از قشر جوان و دانشگاهی کشور هستند مواجه شد. به دنبال پیگیری‌های مخاطبین بر ادامه این برنامه، مصمم شدیم سلسله برنامه‌های سمت حرم را در مناسبت‌های مختلف مذهبی با عناوین مختلف تولید و اجرا کنیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: طرح «سمت حرم» ویژه اربعین حسینی با عنوان «موکب» با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با شب و روز اربعین، اجرا خواهد شد و شامل برنامه های پخش زنده از حرم‌های مطهر اهل بیت (علیهم السلام)، روایتگری، مداحی، پخش کلیپ از سفر‌های زیارتی دانشگاهیان و ... است که شب و روز اربعین از ساعت ۱۷:۰۰ به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید

او ادامه داد: از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «موکب»، زیارت نیابتی در روز اربعین، فراق اربعین، ختم قرآن کریم هدیه به امام حسین (ع) و ختم صلوات جهت تعجیل در فرج و شرکت در قرعه کشی روزانه است که علاقمندان می‌توانند در هنگام پخش برنامه از طریق یک کد USSD به شماره #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵* به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: از میان دنبال کنندگان سلسله برنامه‌های «سمت حرم» هر شب قرعه کشی و به دو نفر نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا (علیه السلام) اهدا خواهد شد.

گفتنی است، سلسله برنامه «سمت حرم» در ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) نیز اجرا می‌شود که اطلاع رسانی آن متعاقبا از سایت لبیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما