شناسهٔ خبر: 43177805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بازدید هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی از پایانه مرزی بیله سوار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مرز بیله سوار گفت: شب گذشته دیداری را با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل داشتیم.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناطق مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: ما در ادامه بازدید از مناطق مرزی بعد از ظهر روز گذشته وارد استان اردبیل شدیم و از پایانه مرزی بیله سوار بازدیدی داشتیم.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مرز بیله سوار شرایط عادی و همانند چند ماه گذشته ترددها در جریان است، اظهار داشت: شب گذشته با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ملاقاتی داشتیم. وی در رابطه با شرایط منطقه توضیحاتی را به هیئت ارایه داد.

 

وی با اشاره به حضور در جلسه شورای تامین استان اردبیل در شب گذشته گفت: در این جلسه نمایندگان دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و سیاسی استان اطلاعات و نظرات خود درباره تحولات مرتبط با درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان را ارایه دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه آقای نیکزاد نایب رییس مجلس، عباس زاده مشکینی نماینده مشکین شهر و آقای حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین نیز حضور داشتند.

پایان پیام/33

نظر شما