شناسهٔ خبر: 43064521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سفارت کشورمان در باکو انتقال تسلیحات از ایران به ارمنستان را تکذیب کرد

خبرگزاری میزان-سفارت ایران در باکو طی بیانیه‌ای اعلام کرد انتقال هرگونه تسلیحات و یا نیرو‌های نظامی وابسته به گروه‌های تروریستی، از خاک ایران به ارمنستان کذب است. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو با انتشار بیانیه‌ای، انتقال هرگونه تسلیحات و یانیرو‌های نظامی وابسته به گروه‌های تروریستی، از خاک ایران را تکذیب کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو انتشار و تکرار اخبار بی اساس در خصوص انتقال تسلیحات و یا نیرو‌های وابسته به گروه‌های تروریستی از خاک جمهوری اسلامی ایران به سمت ارمنستان را به شدت تکذیب کرده و از تلاش‌های برخی طرف‌های ثالث که برای هموار کردن اهداف درازمدت خود در جمهوری آذربایجان نیازمند تخریب وجهه ایران می‌باشند، اظهار تاسف می‌کند.

مطابق بررسی‌ها و استعلامات به عمل آمده از نهاد‌های ذیربط رسمی جمهوری اسلامی ایران، هیچگونه سلاح و نفراتی که در فیلم‌های جعلی و مشکوک به در شبکه‌های مجازی، صحت ندارد و هدف اصلی این شانتاژ‌های تبلیغاتی، تخریب مناسبات برادرانه و دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است که البته موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما