شناسهٔ خبر: 43059095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زمان اعلام وصول طرح حمایت معیشتی از خانوار‌های ۵ دهک جامعه

نماینده ملکان در مجلس با بیان اینکه طرح تامین کالا‌های اساسی جامع نیست، گفت: در آینده نزدیک طرح حمایت معیشتی از خانوار‌های ۵ دهک جامعه که شامل تامین ۲۰ قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن، حمایت از مردم برای پرداخت قبوض و تامین نیاز درمانی آن‌ها اعلام وصول می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۸ مهر) در مخالفت با طرح یک فوریتی تامین کالا‌های اساسی اظهار داشت:‌من مخالف این طرح هستم، زیرا در این طرح سه موضوع کالا‌های اساسی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی وجود دارد و با اینکه اجرای این طرح‌ها خوب است، اما اینکه در یک طرح به همه موارد رسیدگی شود و بتوانیم اهداف را محقق کنیم بسیار کار سنگینی است. زیرا دولت از عهده اجرای آن برنمی‌آید.

وی افزود: تعین بودجه اتمام پروژه‌های عمرانی بایددر طرح دیگری بیاید.

نماینده ملکان در مجلس افزود:‌موافق همسانسازی حقوق بازنشستگان هستم، زیرا آن‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای هستند، ولی باید اینکار در طرح جداگانه‌ای بیاید.

موسوی افزود: نیاز به دارو درمان و بهداشت نیازمندان ومستضعفان را چه می‌خواهیم بکنیم. ضمن انیکه درباره ودیعه مسکن چه فکری کرده‌ایم. این در حالی است که ۵ دهک پایین جامعه مشکل مسکن دارند.

وی گفت: قبوض آب، برق، و گاز برای مردم هزینه دارد و به همین دلیل طرح جامعی باعنوان حمایت معیشتی از خانوار‌های ۵ دهک جامعه را اعلام می‌کنم که در آینده نزدیک اعلام وصول خواهد شد.

نماینده ملکان در مجلس درباره جزییات این طرح گفت: طرح حمایت معیشتی از خانوار‌های ۵ دهک جامعه ۵ بند دارد که تامین ۲۰ قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن، حمایت از مردم برای پرداخت قبوض، و نیاز درمانی آن‌ها در تمام این بند‌ها آمده است.

نظر شما