شناسهٔ خبر: 43034702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان کوثر خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم

فرماندار شهرستان کوثر گفت: از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

وحید کنعانی فرماندار شهرستان کوثر هفتم مهر ماه در بازدید از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس شعبه جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد تومان از پول توازن منطقه ای جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به اینکه جاده سرچم یکی از جاده‌های مهم و استراتژیک استان به شمار می رود، اضافه کرد: این جاده یازده شهرستان را پوشش می دهد و مرکز استان را به پایتخت متصل می کند.

وحید کنعانی ادامه داد: به خاطر بحران و حوادثی که در این جاده اتفاق می افتد لازم است که امکانات و تجهیزات لازم نیز فراهم شود تا بتوانیم در خدمات دهی به مردم موثر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در جلسه اظهار کرد: با توجه به حوادثی که در سطح استان رخ می دهد و طبق بررسی‌هایی که از محورهای سطح استان انجام گرفته است، مسیر تونل 11 جاده سرچم در شهرستان کوثر منطقه حادثه خیز می باشد.

معبودی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام گرفته، جمعیت هلال احمر تونل یازده جاده سرچم را برای احداث پایگاه دوم در نظر گرفته است تا در حوادث مختلف برای خدمات رسانی به مردم در کمترین زمان ممکن در حوادث حضور پیدا کنند.

وی افزود: زمین پایگاه تملک و اقدامات اولیه انجام شده است و در آینده نزدیک کارهای اجرایی را شروع  می کنیم تا پس از اتمام به مسافران و در راه ماندگان خدمات رسانی انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما