شناسهٔ خبر: 43034406 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان، زندگی توأم با آرامش را برای مرزنشینان فراهم کرده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینان در مرزها فراهم کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری با حضور در ستاد مرزبانی ناجا با سردار "گودرزی"، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: عملکرد نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور بسیار مطلوب بوده و توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار، مجاهدت و تلاش نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید راهبردهای تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرزهای کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرزهای کشور است؛ بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده اند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینانِ مرزهای کشور فراهم کرده اند.

وی در پایان انتصاب سردار "گودرزی" در سمت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای وی در سنگر دفاع از مرزهای ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما