شناسهٔ خبر: 43018012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۸۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۷ سرمایه گذار نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند که نشانگر رشد تعداد سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،حمیدرضا خانپور بااعلام این خبر گفت: به سرمایه گذاران جدید که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند ۵۲ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان واگذار شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین: در نیمه نخست سال گذشته ۶۱ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شده بود در حالی که در سال جهش تولید ۲۷ سرمایه گذار به این آمار اضافه شده و شاهد جذب ۸۷ سرمایه گذار بوده ایم.

خانپور تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری سرمایه گذارانی که در نیمه نخست امسال برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، هشت هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال برآورد می شود. 

وی خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید با رشد سرمایه گذاری و تقویت تولید رقم می خورد بنابراین همه تلاش خود را برای رشد جذب سرمایه گذاران و احیای واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.واستان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

نظر شما