شناسهٔ خبر: 42977535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| جنگ سرد سرخابی‌ها

نیم‌فصل اول تمام و دعوا شروع شد! جنگ هم بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی/علی شيخ الاسلامی: استقلالی‌ها بعد از بازی با پدیده در مورد داوری‌ها صحبت کردند و اینکه داوری‌ها به سود یک تیم خاص بوده است؛ پرسپولیس. پرسپولیسی‌ها این مصاحبه‌ها را بی‌جواب نگذاشتند. مهدی رحمتی دوستانش در استقلال را به جنگ علیرضا بیرانوند فرستاد. دروازه‌بان پرسپولیس از حمله به رحمتی اظهار پشیمانی کرد و در این کش و قوس باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال را به برخورد قانونی تهدید کرد و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم بیانیه داد. در فضای مجازی هم چه خبر‌ها که نشده است! استقلالی‌ها لایک علیرضا فغانی روی پست افشین پیروانی را رو کردند. البته این کشمکش‌ها جذابیت فوتبال است. همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم دعوای کی‌روش و برانکو هم به سود تیم ملی و پرسپولیس تمام شد، اما نه در صفحات مجازی به تیم جام می‌دهند و نه در رسانه‌ها. امتیاز با تلاش در زمین به دست می‌آید و تیمی قهرمان می‌شود که در زمین بهتر باشد.
استقلال از اشتباهات داوری هم سود برده و هم متضرر شده و پرسپولیس هم همین‌طور، اما طبیعی است در هر لیگی میزان سود و ضرر تیم‌ها از داوری متغیر باشد و این کری‌ها چه خوب جای خود را به رقابت در زمین دهد و انگیزه این دو تیم را بیشتر کند.
استقلال و پرسپولیس در فاز دفاعی خیلی خوب بودند. در دور رفت بازی‌ها، اما هر دو تیم در فاز تهاجمی خوب نبودند. در نیم‌فصل نخست برای دیدن یک گل از استقلال باید ۷۵ دقیقه منتظر می‌ماندید و برای دیدن یک گل از پرسپولیس ۷۹ دقیقه. این مورد اگر خوب شود، جنگ‌های لفظی و رسانه‌ای هم به قوت خود باقی بماند، ایرادی نیست.

نظر شما