شناسهٔ خبر: 42962320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| گل سالم استقلال سوخت، استقلالی‌ها مصاحبه کردند

مرددود اعلام شدن گل سالم استقلال باعث شد ناگهان هر ۱۱ بازیکن این تیم قانون من‌درآوردی ممنوع‌المصاحبه بودن را شکستند و با همه مصاحبه کردند که در نوع خود جالب بود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/فرهاد اشراقی: ۱- گل استقلال به پدیده سالم به نظر می‌رسید و اکثر کارشناسان داوری هم گفتند این گل سالم بود و مشخص نشد کمک‌داور با آن همه تأخیر در بلند کردن پرچم، آفساید گرفت یا خطا روی دروازه‌بان را؟! با این حال اینکه ناگهان هر ۱۱ بازیکن استقلال قانون من‌درآوردی ممنوع‌المصاحبه بودن را شکستند و با همه مصاحبه کردند، در نوع خود جالب بود. انگار برای اینکه استقلالی‌ها افتخار بدهند مصاحبه کنند باید منتظر باشیم تا مثل بازی با پدیده داوران علیه استقلال قضاوت کنند!
۲- بازیکنان تیم ملی انتظار دارند مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال سر تمرینات آن‌ها بروند و حمایت‌شان کنند. بندگان خدا، اما خبر ندارند که روش مسئولان این است که همه چیز را به دقیقه ۵+۹۰ واگذار کنند؛ یعنی در آخرین روز اعزام تیم‌ها برای گرفتن عکس یادگاری و اینکه بگویند ما هم هستیم (!) سر تمرین می‌روند و البته سفارش‌های لازم هم به رسانه‌ها و عکاسان و... می‌شود که...
۳- شفر قبلاً گفته بود اگر پارسال الحاجی‌گرو جای تیام بود بیشتر از او گل می‌زد! حالا سؤال اینجاست که اگر طرف این‌قدر خوب است پس چرا اصلاً بازی‌اش نمی‌دهی. آقای شفر! این نیومایر کجای آلمان فوتبال بازی می‌کرده که از همه هافبک‌های استقلال ضعیف‌تر است؟ باور کنید اگر از اول فصل رضا آذری جوان را به جای این هافبک آلمانی بازی می‌دادید حداقل برای نیم‌فصل دوم یک بازیکن جوان و با اعتماد به نفس بالا داشتید. امثال نیومایر و الحاجی گرو (و حتی بهتر از آنها) در همین تیم استقلال زیادند، ولی انگار شما یک تعصب عجیب روی آن‌ها دارید. مثل تعصب برانکو به اوکراینی‌ها و تعصب کی‌روش به خانزاده و کنعانی‌زادگان.

نظر شما