شناسهٔ خبر: 42956291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سرمقاله| پست‌های حساس مدیر متخصص می‌خواهند نه سفارشی

در ورزش یکسری مدیر داریم که حتماً باید پست داشته باشند حتی مورد داشته‌ایم که یکسری از مدیران سفارشی زیاد آمده‌اند و برای اینکه کسی بیرون نماند پست جدیدی برای‌شان درست کرده‌اند تا همه دور هم باشند!

صاحب‌خبر -
خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ این روز‌ها که بحث رفتن یا نرفتن بازنشسته‌ها مطرح است دوباره شنیده می‌شود مسئولان رده بالاتر یکسری مدیر زیاد آورده‌اند و می‌خواهند آن‌ها را بر مسند مدیریت باشگاه‌ها قرار بدهند! از این دست کار‌هایی که مسبوق به سابقه است و انگار کسی هم نگران تکرار آن نیست.
همه قبول دارند هر جایگاهی مدیر متخصص خودش را می‌خواهد، ولی آن‌هایی که مدیران را انتخاب می‌کنند اصلاً چنین نکته مهمی را قبول ندارند و بیشتر مدیرانی را برمی‌گزینند که مورد اعتماد خودشان هستند و در واقع مجری چشم و گوش‌بسته دستورات بالاتری‌ها محسوب می‌شوند. چوب این فقدان تخصص را هم ورزش و فوتبال ما بار‌ها و بار‌ها خورده، ولی خب، چون عادت نداریم درس بگیریم همان‌طور باقدرت به کار‌ها و افتخارات غلط ادامه می‌دهیم و نتیجه هم این می‌شود که مثلاً فوتبال‌مان ۴۴ سال از رسیدن به المپیک و قهرمانی جام ملت‌ها محروم می‌ماند. در عوض کلی فامیل و آشنا و ژن خوب و... سر کار می‌روند و تخصص نداشته‌شان را به رخ ملت می‌کشند.

نظر شما