شناسهٔ خبر: 42950008 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

توزیع ماسک رایگان بین تاکسیرانان پایتخت

فارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از توزیع 20 هزار ماسک قابل شست‌وشو بین تاکسیرانان پایتخت خبر داد و گفت:‌ انجام تست کرونا با تخفیف ۳۰ درصدی برای رانندگان تاکسی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، درباره وضعیت تاکسیرانان پایتخت در موج سوم کرونا، اظهار داشت: 20 هزار ماسک قابل شست‌وشو توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده و از چند روز گذشته بین تاکسیرانان پایتخت در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای بسیاری از تاکسیرانان مشکل است، گفت: توزیع ماسک‌های رایگان بین رانندگان طی روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از انجام تست کرونا برای رانندگان تاکسی از طریق ثبت‌نام در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان خبر داد و گفت: تست کرونا برای رانندگان با تخفیف ویژه انجام می‌گیرد و با ثبت‌نام از طریق سایت مربوطه معطلی برای انجام تست نیز بسیار اندک خواهد بود.

قنادان گفت: تاکسیرانان و خانواده آنها می‌توانند با ثبت نام در باشگاه رفاه تاکسیران از امکانات و خدمات مشاوره، معاینات پزشکی و خون‌گیری در زمینه آزمایشات آنتی‌بادی کووید 19 بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: هزینه تست به صورت آزاد حدود ۱۵۱ هزار تومان  است که با تخفیف 33 درصدی برای تاکسیرانان و خانواده آنها در مراکز مربوطه که در سایت باشگاه رفاه  تاکسیرانان هم ذکر شده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران در مورد آمار مسافران تاکسی در پایتخت گفت: آمار مسافران تاکسی با شیوع کرونا حدود ۵۰ درصد کمتر از قبل شده است.

نظر شما