شناسهٔ خبر: 4293824 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

محدوديت هاي ترافيكي روز طبيعت در مازندران اعلام شد

خبرگزاري شبستان: فرمانده پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز طبیعت در محورهای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري شبستان از ساري و به نقل از ستاد اجرایی خدمات سفر جعفر محمدنژاد، فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلات 13فروردين روز طبیعت در محورهای مواصلاتی اين استان، گفت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

 

وی بیان‌ داشت: تردد موتور سیکلت در تعطیلات نوروزی در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای کندوان(کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح سه‌شنبه 11 تا دو بامداد یک‌شنبه 16 فروردین ماه 94 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

 

وي تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا دو بامداد روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه 94 از رودهن  به آب‌اسک ممنوع است.

 

سرهنگ محمدنژاد ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا دو بامداد روزهای 12، 13 و 14 از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

وي اظهار داشت: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح سه‌شنبه 11 فروردین تا 12 روز شنبه 15 فروردین ماه 94 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

سرهنگ محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج- چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا سه بامداد روزهای 13 و 14 فروردین ماه 94 از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

 

وي خاطرنشان‌ کرد: محدودیت‌های جابجایی در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری استان از ساعت هفت صبح 11 فروردین تا ساعت 24، 14 فروردین ماه 94 ممنوع است.

 

سرهنگ محمدنژاد اظهار داشت: برای روزهای هشتم، نهم، 10 و 11 فروردین ماه امسال برای محمولات ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی برحسب تشخیص مرجع صادرکننده مجوز عبور محموله صادر می‌شود.

 

وي گفت: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار می‌باشند در محورهایی که محدودیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت اعمال می‌شود مجاز به تردد نيستند.

 

سرهنگ محمدنژاد اظهار داشت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها از اول فروردین ماه امسال از محور ساری کیاسر ممنوع اعلام شده‌ است.

 

سرهنگ محمدنژاد درباره وضعیت راه‌های مازندران، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور کندوان به جهت حجم زیاد خودروها، به صورت نیمه‌سنگین است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وي افزود: در محور هراز از نارنجستان ترافیک به صورت نیمه‌سنگین است و در محور سوادکوه نیز مشکل خاصی وجود ندارد و تردد به صورت عادی و روان است.

 

سرهنگ محمدنژاد گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

پايان پيام/

 

 

نظر شما