شناسهٔ خبر: 42928665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تداوم کمک ‌های مومنانه/ تجلیل از سربازان جبهه سلامت در فارس

هفته دفاع مقدس فرصتی دیگر برای برخی از مسوولان و گروه های مردمی و جهادی شد تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور در مراکز بیمارستان ها بار دیگر از سربازان جبهه سلامت به خاطر تلاش های آنان در مقابله با کرونا تجلیل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یکی از تشکل‌های مردمی، موسسه شهید سید حمیدرضا رضازاده و هیات فرهنگی و مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) شیراز است که رییس و اعضای هیات مدیره آن با حضور در بیمارستان‌های شیراز از پزشکان وپرستاران به عنوان سربازان جبهه سلامت تجلیل کردند.

مجاهدت امروز کادر بهداشت و درمان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست

رضازاده، رئیس موسسه شهید رضازاده در جریان حضور اعضای این موسسه در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)  شیراز گفت: هر ساله در هفته دفاع مقدس مراسم تکریم از شهدای مدافع حرم وانسانیت داشتیم اما امسال تصمیم گرفتیم از مدافعان سلامت تجلیل کنیم.

وی افزود: اگر ما سلامت زندگی می‌کنیم مدیون تلاش و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان است، کار سخت تلاش درمحیط بیمارستان ،چیزی کمتر از مدافعان و مجاهدانی که در طول دفاع مقدس در جبهه های جنگ  مبارزه و تلاش می‌کردند، نیست.

در همه جبهه شاهد تلاش و مقاومت هستیم

رئیس شورای هیئات مذهبی شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: کشور ما کشوری است که مدل مبارزه و افراد عوض می‌شود اما تلاش و مقاومت در همه  جبهه‌ها ادامه دارد.

محمدیان افزود: علت اینکه به‌رغم مراجعه زیاد بیماران به بیمارستان، مرگ بیماران را کمتر شاهدیم چراکه به گفته پرسنل بیمارستان توسل هر روزه به حضرت علی اصغر(ع) است که هر روزه منجر به  مشاهده معجزاتی در بهبود بیماران هستیم.

اعضای موسسه شهید رضازاده در جریان این حضور ضمن ابراز قدر شناسی از تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های کادر درمانی هدایایی جهت پرسنل و بیماران  تقدیم مسئولان بیمارستان کردند و مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز از سوی این موسسه به حساب بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) پرداخت شد.

موسسه شهید رضازاده در ماه شعبان گذشته نیز در کنار دیگر فعالیت های  خود مبلغ ۲۰ میلیون تومان به این بیمارستان هدیه کرده بود.

همچنین در این حضور از سوی هیات فداییان حضرت ابوالفضل(ع) شیراز تعدادی ۳۷۵ قاب ویژه تمام پرسنل و بیماران به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) اهدا شد.

 این هیات مذهبی ۳۵۰ قاب آیه شفا به بیمارستان شهید فقیهی، ۲۵۵ قاب به بیمارستان شیراز، ۸۰ قاب به بیمارستان بعثت، ۱۵۰ قاب به بیمارستان نمازی و ۱۰۰ قاب به بیمارستان امیر اهدا کرد.

انتهای پیام/ ن

نظر شما