شناسهٔ خبر: 42919795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

به دلیل ویروس کرونا:

رئیس قوه قضاییه دیدار مردمی نخواهد داشت

موج نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا، موجب شده است در این سفر امکان برگزاری دیدارهای مردمی با کیفیت سفرهای قبلی را نداشته باشیم و امیدوارم همگان بالاخص مردم شریف استان عذر ما را بپذیرند،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز در بدو ورود به استان اردبیل گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا، موجب شده است در این سفر امکان برگزاری دیدارهای مردمی با کیفیت سفرهای قبلی را نداشته باشیم و امیدوارم همگان بالاخص مردم شریف استان عذر ما را بپذیرند.

وی افزود: بنده دوست داشتم به شهرهای استان نیز سفر کنم اما به لحاظ مسائل کرونایی امکان این مهم وجود ندارد و سفر در یک شرایط محدود برگزار می‌شود.

رئیسی

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: این هفدهمین سفر استانی مدیران قوه قضائیه است که با هدف آشنایی بیشتر با مشکلات مردم و همکارانم در قوه قضائیه انجام می‌شود.

رئیسی با ابراز خرسندی از حضور در استان اردبیل عنوان کرد: اردبیل، استان نام‌آوری در دفاع از ارزش‌ها، تشییع و دفاع از انقلاب اسلامی است و چهره‌های فرهیخته‌ای در عرصه‌های مختلفی چون ایثار، شهادت، علم و جهاد در این منطقه درخشیده‌اند که امیدواریم خداوند متعال روح تمامی شهدا معظم را شادمان نموده و خیرات و برکات خویش را بر این سرزمین نازل نماید.

وی افزود: در راستای سفرهای استانی، طی روزهای گذشته گروه‌های مختلفی از همکاران برای بررسی مشکلات اداری، قضائی، نظارتی در شهرهای استان اردبیل حاضر شدند تا وضعیت دادگستری‌ها، سازمان‌های وابسته و سخنان و دغدغه‌ها مردم و مسئولان استان را پایش نمایند که نتیجه این امور نیز به بخش‌های ستادی و بنده منعکس شد.

رئیسی

رئیس قوه قضاییه در تشریح برنامه‌های این سفر بیان کرد: نشستی با همکاران اداری و قضایی استان، نشستی با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و نشستی با نخبگان و کارآفرینان خواهیم داشت و امیدواریم محصول این سفر رفع مشکلاتی باشد که از ناحیه گروه‌های کارشناسی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه عالی شورای قوه قضائیه در پایان سفر امروز، افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان محترم محلی برگزار خواهد شد سعی خواهیم داشت تا جایی که امکان دارد، موضوعات مختلف در استان تصمیم‌گیری شود و مابقی موضوعات را نیز از مرکز پیگیری خواهیم نمود.

رئیسی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم این سفر اردبیل ولو مختصر در شرایط کرونایی، برای این استان محصول مبارکی داشته باشد.

رئیسی

نظر شما