شناسهٔ خبر: 42905162 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از پوستر جدید «آبادان یازده ۶۰» و آغاز اکران در شهرهای فاقد سینما

فیلم تحسین‌شده «آبادان یازده ۶۰» که از هفته گذشته روی پرده سینماها رفته است، به کمک سامانه عماریار و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

 

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه‌نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شده و اکنون جدیدترین پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شده است.

همزمان با این اتفاق، اکران «آبادان یازده ۶۰» همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط سامانه عماریار در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و درخواست اکران مردمی این فیلم در فضاهای باز، مساجد، مدارس، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و ... همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

 

 

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند. «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد.

این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر شد و همچنین در میان ۵ فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد. «آبادان یازده ۶۰» به عنوان فیلم برگزیده نهمین هم‌اندیشی سینما انقلاب انتخاب شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

برخی عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: تهیه کننده: حسن کلامی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان، مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده، مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری، چهره پرداز: محمود دهقانی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، آهنگساز: بهزاد عبدی.

انتهای پیام/

نظر شما