شناسهٔ خبر: 42884730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هوشمند سازی و ارتقا تجهیزات الکترونیکی مرز در راستای تامین امنیت

فرمانده مرزبانی ناجا کشور، گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در راستای تامین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه اقدام به هوشمند سازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز فرمانده مرزبانی ناجا و هیئت همراه به اتفاق فرمانده مرزبانی استان ایلام با حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا کشور در این دیدار خلاصه‌ای از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مرزداران در تامین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان تشریح کرد و گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در راستای تامین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه اقدام به هوشمند سازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی به منظور انسداد هر چه بهتر نوار مرزی میهن عزیزمان کرده است.

وی افزود: در این راستا امید است با تامل هر چه بیشتر و بهتر خیرین امنیت ساز مسوولین و مدیران نهادهای دولتی پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، در ادامه ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از زحمات و فعالیت مرزبانان، گفت: مدیریت اعتقادی است؛ ذاتی نیست؛ اگر حسینی وار باشد سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند.

وی افزود: بخشی از وضعیت امنیتی جامعه را مرهون زحمات و تلاش‌های عظیم مرزبانان در نقطه صفر مرزی می‌دانم و ضمن تقدیر از این عزیزان موفقیت بیش از پیش آنان را خواهانم.

انتهای پیام/ 9708/و

نظر شما