شناسهٔ خبر: 42876757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گل‌محمدی: وقتی باشگاه منغعل است صحبت‌های من چه تاثیری دارد

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی عکس‌العملی از طرف باشگاه و فدراسیون نسبت به اتفاقات نیست، حرف‌های من هم احتمالاً خیلی تأثیری در این مسائل ندارد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الشارجه امارات صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل ما خواهد بود.

*باید بازی جدی و با تمرکز بالا انجام بدهیم.

*الشارجه تیمی است که از موقعیت‌هایش خوب استفاده می کند و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که خیلی خطرناک هستند.

*اگر جلوی این تیم تمرکز نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم.

*الشارجه یکی از تیم‌های خوب این دوره از بازی‌هاست.

*در این سه بازی که در قطر انجام دادیم بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم که دو بازی را بردیم و یک بازی را هم روی اتفاقات و اشتباهات پی در پی داوری باختیم. 

*چیزی که ما از قوانین AFC می‌دانیم این است که بازی رو در رو و گل‌های زده در خانه حریف تأثیرگذار و ملاک صعود است، اما الان چه اتفاقی افتاده که این قانون عوض شده است را نمی‌دانم.

*با تمام سختی‌هایی که وجود داشت ما در بازی رفت دو گل به الشارجه زدیم و امتیاز گرفتیم، این‌ها زحماتی است که کشیده شده اما الان می‌گویند گل‌های زده مهم نیست و تفاضل گل مهم است.

*من از فدراسیون و باشگاه‌‌های خودمان باید سؤال کنم چرا از حقوق باشگاه‌های ما در این مقطع دفاع نشده است؟! این واقعاً جای سؤال دارد و زحمت بازیکنان و مربیان خیلی راحت از بین می‌رود.

*من یک مربی هستم و تمرکزم روی کارم است. درباره اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و مشکلاتی که به وجود می‌آید باید باشگاه واکنش نشان دهد. متأسفانه باشگاه ما منفعل بود و عکس‌العملی نشان نداد. 

*وظیفه باشگاه است که از حق مربیان، بازیکنان و هواداران دفاع کند.

*وقتی عکس‌العملی از طرف باشگاه و فدراسیون نیست، حرف‌های من هم احتمالاً خیلی تأثیری در این مسائل ندارد.

*شک نکنید فردا تیم ما هجومی و برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما