شناسهٔ خبر: 42869706 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وکیل مدافع جلیل سبحانی در گفت‌وگو با ایلنا:

موکلم در رأی بدوی به ۲ سال حبس محکوم شده است/ تقاضای فرجام‌خواهی داریم

وکیل مدافع جلیل سبحانی گفت: موکلم به اتهام معاونت در فراهم کردن موجبات تحقق جرم رشوه بین اکبر طبری و رسول دانیال‌زاده به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شده است که البته رأی بدوی است و درخواست فرجام خواهی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

محمد ابراهیم شمس ناتری، وکیل مدافع جلیل سبحانی، متهم ردیف ششم پرونده اکبر طبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: موکلم به اتهام معاونت در فراهم کردن موجبات تحقق جرم رشوه بین اکبر طبری و رسول دانیال‌زاده به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد و عنوان اتهام دوم نیز پرداخت رشوه به اکبر طبری بود که در این پرونده هم به ۲۱ ماه حبس محکوم شده است.

وی افزود: البته این رأی بدوی است و من به عنوان وکیل ایشان فرجام خواهی خواهم کرد و معتقدم موکلم هیچ یک از این دو جرم را مرتکب نشده است و در دفاعیات نیز این بیان شد.

وکیل مدافع جلیل سبحانی بیان کرد: تلاش می‌کنم در دیوان عالی کشور از موکلم دفاع کنم تا حق هیچ شخصی ضایع نشود. ما در حقوق می‌گوییم هر متهمی مجرم نیست و زمانی متهم مجرم شناخته می‌شود که حکم قطعی صادر شود و در خصوص این پرونده نیز ممکن است حکم توسط دیوان عالی کشور نقض شود.

این وکیل پایه یک دادگستری با انتقاد از روند دادگاه مدعی شد: به نظر من آقای سبحانی مجرم نیست و مستندات موجود در پرونده بعضاً‌ مستندات غیرقابل پذیرشی است از این رو در جهت اثبات بی‌گناهی ایشان تلاش خواهم کرد.

وی درباره ممنوع الخروجی موکل خود گفت: تا جایی که اطلاع دارم ایشان ممنوع الخروج نیست.

نظر شما