شناسهٔ خبر: 42858907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| سر شلوغ دولت، کلافگی وزیر

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال زحمت خودشان را می‌کشند و دغدغه هم دارند، اما نکته اینجاست که از روز اول گزینه‌های مناسبی (یا حداقل بهترین گزینه) برای پست مدیریتی این دو باشگاه نبودند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ شخص وزیر ورزش هم از دولتی ماندن آبی و قرمز کلافه شده و هر روز دعا می‌کند این دو تیم واگذار شوند، اما سر دولت روحانی آن‌قدر شلوغ است که اصلاً به پرسپولیس و استقلال فکر هم نمی‌کند. چندی قبل وزیر صراحتاً گفته بود صد بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم که پرسپولیس و استقلال باید هر چه زودتر واگذار شوند. بعد از چند روز تازه رئیس سازمان خصوصی‌سازی دستگیر شد و...
دیروز در کنار هواداران دو تیم و افرادی که در فضای مجازی هستند، علی پروین هم آتش توپخانه‌اش را به سمت وزارت گرفت و حرف‌هایی زد که خیلی‌ها به او حق دادند. داورزنی، اما در جواب گفته مگر ما مدیران پرسپولیس و استقلال را انتخاب می‌کنیم؟! این کار را هیئت مدیره انجام می‌دهد!
سؤال اینجاست که خود اعضای هیئت مدیره را چه کسی انتخاب می‌کند؟ آیا غیر از این است که آن‌ها و حتی مدیرعامل با نظر وزارت انتخاب می‌شوند؟ اصلاً مگر می‌شود امثال عرب و فتحی مورد تأیید وزارت نباشند؟ بار‌ها نوشتیم که مکانیزم و شکل کار از بیخ و بن غلط است و ریشه توهین‌ها به وزیر و مدیران هم دقیقاً همین جاست، اما خب کسی کاری نمی‌کند و یا نمی‌تواند بکند. خود وزیر هم دقیقاً به همین دلیل کلافه شده و حالا باید مصاحبه‌های امثال پروین را تحمل کند. به هر حال این‌ها همه از مزایای وزیر شدن است آن هم وزیری که مستقیماً با پرسپولیس و استقلال سر و کار دارد. دو تیمی که وقتی با هم بازی می‌کنند توجه حداقل نصف مملکت به ورزشگاه آزادی جلب می‌شود.

نظر شما