شناسهٔ خبر: 67361126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبر خوب برای فوتبال ایران

در شرایطی که این روزها بیشترین خبر در فضای رسانه کشور به موضوع انتخابات ریاست جمهوری مربوط می‌شود اما لابلای آنها خبرهایی هم از فدراسیون فوتبال و تجهیز استادیوم‌ها به گوش می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال درباره سفارش خرید دوربین‌های کمک داور ویدیویی و تجهیزات مربوط به آن خبر می‌دهند .

در شرایطی که لیگ برتر فصل گذشته با شرایط بحرانی و اعتراضات شدید باشگاه‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی پیرامون نبودن کمک داور ویدیویی و تجهیزات آن در استادیوم‌ها به پایان رسید حالا مهدی تاج به اتفاق گروهی از مشاورانش که در این زمینه اقدامات جدی را برای ترتیب داده‌اند قصد دارد به وعده پیش از فصل بیست و سوم لیگ برترش عمل کند.

تاج، قبل از شروع لیگ برتر بیست و سوم قول داده بود در نیم فصل زمستانی لیگ تازه به اتمام رسیده سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه‌های ایران مستقر شود اما این موضوع بنا به دلایلی عملی نشد. حالا و در شرایطی که تا حدود یک ماه و نیم دیگر مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم آغاز می‌شود خبردار شدیم قرار است تجهیزات کمک داور ویدیویی خریداری شده و وارد کشورمان بشوند.

طبق شنیده‌ها قرار است فیفا و شخص اینفانتینیو در این زمینه کمک شایانی به ایران کرده و در ارتباط با بحث تحریم‌ها مسائل را به نوعی رتق و فتق کند.

بیشتر بخوانید: دستگاه VAR در فینال جام حذفی

نظر شما