شناسهٔ خبر: 42813676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

نامجومطلق: مقابل الاهلی محکوم به برد هستیم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش در بازی با الاهلی عربستان برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: سرمربی استقلال می گوید تیمش در بازی با الاهلی عربستان برای کسب 3 امتیاز به میدان می رود.

مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در آستانه بازی حساس با الاهلی عربستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حضور یافت و صحبت های جالبی را انجام داد.

نامجومطلق در ابتدا گفت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم بخاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم.

وی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با الاهلی عنوان کرد: فردا بازی سرنوشت سازی داریم و فقط دنبال گرفتن 3 امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم.

سرمربی استقلال درباره دیدار قبلی تیمش مقابل الشرطه عراق و اینکه شانس صعود تیمش کاهش یافته تاکید کرد: همانطور که بعد از بازی عرض کردم. تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، از بازی گذشته درس می گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

نامجومطلق درباره اینکه الاهلی صعودش قطعی شده و شاید انگیزه لازم را نداشته باشد، گفت: در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه های آنها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف مان خواهیم جنگید.

وی در پایان با اشاره به مشکلات میزبانی قطری ها افزود: این اتفاقی که امروز برای ما افتاد و یک ساعت در راه بودیم ، امیدوارم آخرین اتفاق باشد و تکرار نشود. ما فردا بازی مهمی داریم و نیاز به تمرکز خواهیم داشت.

نظر شما