شناسهٔ خبر: 42798694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه در خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه خوزستان بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم رژه خودرویی که عصر امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهلمین سالروز حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی با افتخار از این امتحان الهی بیرون آمدند و مایه عزت، سربلندی و استقلال کشور شد.

وی افزود: به دلیل مسائلی که پیش آمد امروز به جای برگزاری رژه و برنامه‌های تجمعی نیروهای مسلح، مراسمات جانبی در نظر گرفته شد که با محوریت ارتش و فرمانده قرارگاه جنوب غرب در محل شهادت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور برنامه کلنگ‌زنی برگزار گردید.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همواره همچون روزهای دفاع مقدس اتحاد و برادری میان ما و ارتش برقرار است که پیرو همین خصوصیت الحمدلله برنامه‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: با مدیریت و محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان پیرو ابلاغ مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه از ماه رمضان به‌صورت مداوم با بسیجی که در خوزستان شکل گرفته با صحنه های خوب و زیبایی در حال انجام است.

حسن شاهوارپور تصریح کرد: در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه خوزستان، با تقسیم کار صورت گرفته بیش از ۳۰۰ هزار بسته جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد همچنین مرحله دوم در ماه محرم آغاز گردید و تقریباً هر دو هفته یکبار با کمک نهادهای مختلف این کمک‌ها توزیع می‌شوند.

وی بیان کرد: برای مرحله دوم ۵۴ هزار بسته کمک مؤمنانه آماده شده که امروز ۱۰ هزار بسته شامل بسته‌های معیشتی، کارت هدیه، لوازم تحریر، جهیزیه، پوشاک، کفش مدرسه، اقلام بهداشتی و ورزشی هستند، توزیع خواهند شد.

شاهوارپور عنوان کرد: در کنار این بسته‌ها، کیسه‌های آرد تهیه و به خانواده نیازمند اهدا گردید که پخت نان با آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و

نظر شما