شناسهٔ خبر: 42780175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سپاهان- العین

معادله پیچیده سپاهان برای صعود

معادلات پیچیده‌ای باید رقم بخورد تا سپاهان بتواند به عنوان تیم دوم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان امشب در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود. شاگردان محرم نویدکیا که در دو دیدار قبلی خود مقابل النصر شکست خوردند، از شانس کمی برای صعود برخوردارند با این حال هنوز امیدشان ناامید نشده و چیزی شبیه به یک معجزه می‌تواند سپاهانی‌ها را به مرحله شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بفرستد. بدترین سناریوی ممکن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهانی‌ها رقم خورد؛ جایی که آنها مقابل النصر برای دومین مرتبه و با نتیجه مشابه بازی رفت شکست خوردند تا با 3 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار بگیرند.

طلایی‌پوشان که در چهار دیدار مرحله گروهی خود تاکنون تنها 3 امتیاز آورده‌اند، برای صعود باید 6 امتیاز از دوئل با العین و السد را به دست آورند تا شانس امیدشان زنده بماند؛ البته پیش از آغاز این بازی مشخص می شود که آیا شانسی برای صعود شاگردان نویدکیا وجود دارد یا خیر؛ چراکه دو تیم مدعی گروه یعنی السد و النصر از ساعت 19:30 دقیقه امروز به مصاف هم رفته‌اند و در صورتی که نماینده عربستان پیروز بازی لقب بگیرد و سپاهان مصاف مستقیم با العین را با برد پشت سر بگذارد، صعود النصر به عنوان تیم اول قطعی می‌شود و تکلیف تیم دومی که باید صعود کند به دیدار آخری کشیده می شود، که السد و سپاهان باید مقابل هم برگزار کنند که تیم پیروز این دیدار می‌تواند تیم دوم شود. در صورت تساوی النصر و السد با تساوی به پایان برسد و سپاهان برنده دیدار با العین باشد، شاگردان نویدکیا باید تفاضل گل بهتری در هفته پایانی نسبت به السد داشته باشند.

اگر این معادلات پیچیده رقم بخورد، سپاهان می‌تواند جایگاه دوم گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند و به مرحله لیگ یک هشتم نهایی صعود کند. نویدکیا که اولین روزهای دوران سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد در 2 بازی که روی نیمکت سپاهان حضور داشته، تیمش نتوانسته امتیازی بگیرد و حتی گلی هم به ثمر برساند اما طرفداران این تیم تاکنون حمایت کاملی از نویدکیا و تیمش داشته‌اند و امیدوارند روزهای خوب سپاهان با کاپیتان محبوب‌شان از راه برسد. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما