شناسهٔ خبر: 4276864 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضایت نسبی گردشگران نوروزی از ارایه خدمات سفر

ساری - ایرنا - رییس هیات بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر کشور وضعیت ارایه خدمات به مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر چند نوسانات قیمت برخی از ارزاق عمومی در نقاط مختلف کشور موجب نگرانی گردشگران شده اما از نحوه ارایه خدمات رضایت نسبی دارند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حبیب زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: کاستی های گردشگران نوروزی با دخالت مستقیم 11 وزیر عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی حل و فصل می شود.

وی با بیان این که تاکنون از 20 شهر گردشگر پذیر کشور بازدید میدانی شده است، اظهار داشت: بازرسی های سرزده از مراکز و تاسیسات گردشگری در استان های مختلف تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

حبیب زاده بیان داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی بیش از 30 بار با شخص وزیران مرتبط برای حل مشکلات مشاهده شده تماس تلفنی گرفته شده است.

وی اظهار داشت: وزیران راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، کشور به همراه رییس بنیاد مستضعفان، رییس کل بانک مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر به صورت مستقیم به گزارش های هیات بازرسی ستاد خدمات سفر توجه کرده و دستور حل آن را صادر می کنند.

رییس هیات بازرسی از مراکز و سازمان های ارایه دهنده خدمات نوروزی کشور خاطر نشان کرد: کمبود آمبولانس در مناطق برفگیر از مشکلات مشاهده شده در هفته اول تعطیلات بود که با دستور وزیر بهداشت این کاستی از بین رفته است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت های اقامت در هتل ها، متل ها و مهمانپذیری ها بر اساس مصوب سال قبل است و در بازرسی ها تخلفی مشاهده نشد.

بر اساس آمار ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکنون بیش از پنج میلیون نفر شب در تعطیلات نوروزی در استان اقامت کردند.

6990/6097/2025