شناسهٔ خبر: 42715883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان تأکید کرد:

لزوم بروز رسانی تجهیزات هلال احمر گیلان برای مقابله با بحران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت بروزرسانی امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر، گفت: وجود امکانات مناسبت به این جمعیت در ارائه خدمات بهتر کمک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت،احمد دنیا مالی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات خود این نهاد در هنگام حوادث و بروز بحران‌ها، اظهار کرد: ایران کشور حادثه خیزی است و در این حوادث همیشه هلال احمر در صف اول خدمات رسانی بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان بر ضرورت توجه به بخش آموزش تأکید کرد و افزود: آموزش‌های عملی به افراد از جمله اقداماتی است که می‌تواند در زمان بحران به هلال احمر در ارائه خدمات بهتر و بیشتر کمک کند.

دنیا مالی با بیان اینکه هلال احمر بازوی اصلی مدیریت بحران در کشور است، گفت: متأسفانه با وجود همه تلاش‌ها، حقوق و مزایای نیروی انسانی در این مجموعه ناچیز است.

وی با تأکید بر بروزرسانی امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: قطعاً باید امکانات بروز شود تا اقدامات امداد رسانی با مشکل مواجه نشود.

نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه و اعتبارات هلال احمر، خاطرنشان کرد: در بخش بودجه و اعتبارات، سرفصل‌های ردیف بودجه برای جمعیت هلال در مجلس شورای اسلامی ارائه و از این حیث اعتبارات خوبی برای جمعیت هلال احمر در نظر گرفته شده است.

نظر شما