شناسهٔ خبر: 42701583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در آستانه بازی با شهرخودرو؛ الهلال در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان آسیا

تهران- ایرنا- ۲ ستاره دیگر تیم الهلال عربستان نیز مبتلا به کرونا شدند تا این تیم در یک قدمی کناره گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در حالی که تیم فوتبال شهرخودرو مشهد باید فردا (یکشنبه) در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود؛ ۲ ستاره دیگر تیم عربستانی هم به کرونا مبتلا شدند.

سباستین جووینکو و سالم الدوساری ۲ ستاره‌ای هستند که به تازگی تست کرونایشان مثبت بوده و به این ترتیب تعداد کرونایی‌های این تیم عربستانی به عدد ۱۳ رسید. ۱۲ بازیکن به علاوه یکی از اعضای کادر الهلال به کرونا مبتلا شده‌اند و اگر این تعداد به عدد ۱۴ برسد این تیم باید از مسابقات کناره‌گیری کند.

سعود کریری، محمد الواکد، عبدالله الجدعانی، نواف الغامدی، عبدالله الحافظ، محمد البریک، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، نواف العابد، سالم الدوسری، سباستین جووینکو، حمد العبدان و صالح الشهری نفراتی هستند که تا به اینجا مبتلا به کرونا شده‌اند.

باید دید در ساعات آینده جه اتفاقی رخ می‌دهد. شهرخودرو قعرنشینی‌اش در این گروه تثبیت شده است و در نبود ستاره‌های الهلال شاید آنها بتوانند سرانجام گلی بزنند و امتیازی بگیرند. از طرفی حذف الهلال به نفع دیگر تیم‌های مدعی در مراحل بعد هم خواهد بود.

نظر شما