شناسهٔ خبر: 42673610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پدافند غیرعامل استانداری خبر داد:

بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی قزوین در حوزه مقابله با کرونا

رئیس پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در حوزه رعایت مسایل بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مورد بررسی قرار گرفته و با ادارات متخلف یا کم کار با جدیت برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد افشار روز پنجشنبه در ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر افزود: نظارت و ارزیابی از بازرسی‌های ادارات را در حوزه‌های مختلف کرونا مد نظر داریم و یک کمیته در این خصوص تشکیل شده و بر عمکلرد دستگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

رئیس‌پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به راه‌اندازی سامانه نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های مدیریت کرونا در استان قزوین، افزود: باید دستگاه‌هایی که بر رعایت مسایل بهداشتی نظارت و ارزیابی می‌کنند نتایج و اطلاعات را در این سامانه وارد کنند چون گزارش‌های مربوط، روزانه از این سایت دریافت شده و به مسئولان ذیربط ارسال خواهد شد.

این مسئول گفت: با توجه به این موضوع، لازم است دستگاه‌های اجرایی استان به صورت عملیاتی و میدانی برای بازرسی و نظارت بر رعایت مسایل بهداشتی در ادارات زیرمجموعه ورود کنند چون بعد از این، اطلاعات ثبت شده در این سامانه مبنای تصمیم گیری ما خواهد بود.

 افشار افزود: مشکلات کمبود بودجه و اعتبار و... در رعایت مسایل بهداشتی از سوی اصناف، کارخانجات، ادارات و دستگاه‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که نتایج آن را در کاهش آمار بیماران کرونا مشاهده کنیم.

نظر شما