شناسهٔ خبر: 42664111 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر دیگر روایتگران «علمدار»

خبرگزاری میزان-اجرای موسیقی نمایش عاشورایی علمدار با اهداف خیر خواهانه از اول مهر آغاز می‌شود. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، داریوش ارجمند آغازگر اجرای موسیقی نمایش علمدار به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی است؛ اجرایی که علاوه بر رعایت کلیه دستور العمل‌های بهداشتی به دلیل تهیه و نصب شیلد‌های محافظ در گروه نوازندگان ارکستر از اول مهر ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر دیگر روایتگران «علمدار» هستند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

پروژه «علمدار» نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می‌شود و کلیه درآمد‌های آن از طریق موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما