شناسهٔ خبر: 42658220 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

جزئیات بخشش شهریه دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از بخشیده شدن شهریه دانشجویانی که قبل از سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد فدائیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور مساعدت به دانشجویانی که قبل از سال ۹۷ ثبت نام نموده و به‌دلیل داشتن بدهی مالی به دانشگاه مراجعه ننموده‌اند، کلیه بدهی ترم‌های عدم مراجعه، بدون احتساب در سنوات لغو گردیده و شهریه آنها بخشیده می‌شود.

وی افزود: هدف دانشگاه پیام نور این است هیچ دانشجویی به دلیل داشتن محدودیت‌های مالی از تحصیل محروم نشود و تمام تسهیلات مالی دانشگاه نیز بر همین اساس است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه پیام نور با چهار بانک و موسسه مالی اعتباری قرارداد همکاری دارد تا دانشجویانی که در تنگنای مالی قرار دارند را در قالب اعطای وام زیر ۲ درصد تحت پوشش قرار دهند.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های ترم پیش رو نیز اظهار داشت: روند برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور وابسته به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و این ترم با تصمیم این ستاد به صورت غیرحضوری و نیمه حضوری برگزار خواهد شد.

فدائیان به تعداد ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه برای نیسمال جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه اقبال عمومی برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بسیار خوب بوده و در چند سال اخیر روند افزایش جمعیت دانشجویی مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: مهلت ثبت نام در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی تا هفتم مهرماه می‌باشد و داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش عالی کشور مراجع نمایند.

نظر شما