شناسهٔ خبر: 4264008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمات امدادگران هلال احمر در نجات جان مردم نمونه بارز ایثارگری است

یاسوج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات رسانی امدادگران و جوانان هلال احمر برای نجات جان مردم و گردشگران نوروزی مصداق بارز فداکاری و ایثارگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلام محمد زارعی روز پنجشنبه در بازدید ازپست های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود:امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با برپایی چادرهای امدادی در سطح جاده های ارتباطی خدمات ارزشمندی را به مردم ارایه می کنند که قابل توصیف نیست.

وی بیان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر قابل ستایش است و قشرهای مختلف مردم جامعه می توانند ازظرفیت های این نهاد درهربخش و سطحی بهره مند شوند.

زارعی ایجاد اردوگاه های اسکان اضطراری را یکی از اقدامات مهم و کاربردی جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز 94 دانست و گفت:باتوجه به بارش های شدید اخیر و سردرگمی گردشگران نوروزی این اقدام در جذب گردشگران نیز موثر است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی درپایان بازدید خود از پست های طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی خطاب به جوانان و امدادگران حاضر، گفت: شما جوانان و امدادگران عضو هلال احمرفرشتگان نجات جان مردم هستید.

176نفر امدادگرد در پشت های هلال احمر در شهرستانهای هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد به مسافران نوروزی خدمات ارایه می دهند.

6162/7533

نظر شما