شناسهٔ خبر: 42616421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی :

میادین نبرد ما را متحد می‌کند/ سازشکاران زیان می‌بینند و آمریکا شکست می‌خورد/ مبارزه ملت فلسطین با رژیم غاصب ادامه خواهد یافت

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد میادین نبرد و رویارویی عامل وحدت ما فلسطینیان است و تمام گزینه های دروغین همچون مذاکره(سازش) باعث شکاف و دودستگی شده است که مدتهای طولانی از آن رنج برده ایم.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، احمد المدلل در گفتگو با پایگاه خبری شمس نیوز اظهار داشت رهبری یکپارچه ملی برای فعال سازی مقاومت مردمی یکی از نتایج عملی نشست اخیر دبیران کل گروهها با هدف اجرای یک برنامه ملی مشترک و یکپارچه با عنوان مقاومت مردمی بود.

 

المدلل تصریح کرد ملت ما درباره مقاومت مردمی توافق کرده است و در نتیجه ما مرحله رویارویی درهم پیچیده ای را آغاز می کنیم

 

وی به اهمیت این اقدام به عنوان آغاز دفع توطئه ها علیه مسئله و اصول ملت فلسطین اشاره کرد که ملت فلسطین فداکاری زیادی به خاطر آن از خود نشان داده است.

 

المدلل خواستار آن شد تا روز سه شنبه به عنوان روز خشم فلسطینی باشد و در آن پرچم فلسطین و پرچم های سیاه در تمام مناطق فلسطینی و اردوگاه های آوارگان و در هر مکانی که فلسطینیان حضور دارند برافراشته شود. وی تاکید کرد مسئله فلسطین همچنان مسئله آزادگان امت است و تا نابودی اشغالگری باقی خواهد ماند و مخالفت فلسطینی و عربی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مشروعیت بخشی به آن ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود اقدامات دیگری برای تشدید رویارویی با دشمن صهیونیستی در نقاط تماس در کرانه باختری و قدس اشغالی صور خواهد گرفت تا اشغالگران و کسانی که روابط خود را با آنها عادی می کنند و نیز آمریکا بدانند که از طریق دست پرورده خود هیچ نتیجه ای جز شکست و بی ثباتی کسب نخواهند کرد.

 

المدلل تاکید کرد ملت فلسطین هرگز از حق خود در ادامه مبارزه و نبرد با این رژیم غاصب دست برنخواهد داشت.

نظر شما