شناسهٔ خبر: 42613197 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رهبر انصارالله یمن گفت:

آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید

رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات این کشور و منطقه گفت: «دو کشور عربستان و امارات، پرچمدار نفاق، وابستگی به دشمنان امت و خرابکاری در امت هستند.»

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «عبدالمالک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات این کشور و منطقه گفت: «دو کشور عربستان و امارات، پرچمدار نفاق، وابستگی به دشمنان امت و خرابکاری در امت هستند.»

وی گفت: «در منطقه به مرحله‌ای رسیده‌ایم که برخی رژیم‌ها در کنار دشمن و علیه پاسداری از مقدسات ایستاده‌اند. دو رژیم مزدور سعودی و امارات امثال آنها در این مرحله برای امت خطر محسوب می‌شوند. این دو رژیم و رژیم آل خلیفه آماده انجام هر گونه توطئه علیه منطقه هستند».

الحوثی افزود: «کسانی که به طور مستمر به پیامبر امت توهین می کنند مرتبط با صهیونیست و سران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل هستند.»

وی با ابراز تاسف درباره تحقق بسیاری از توطئه‌های دشمنان تصریح کرد اقدام امارات و بحرین در زمینه عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اقدامی خصمانه علیه امت است.

الحوثی گفت: «بحرین و امارات با حمایت عربستان، صلح را بهانه کردند تا طرح‌های آمریکا را اجرا کنند و همزمان به نفع آمریکا و اسرائیل جنگ به راه انداختند. آل سعود، امارات و آل خلیفه به آمریکا برای اجرای طرح‌هایش کمک مالی می کنند و رژیم‌های مزدور منطقه نیز اموال خود را به شکلی بسیار سخاوتمندانه به صهیونیست‌ها تقدیم می‌کنند.»

رهبر انصارالله ضمن هشدار درباره خطر سعودی و امارات در منطقه، تأکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید.

رهبر انصار در ارتباط با نشست اخیر اتحادیه عرب گفت: «چیزی که در آنچه "اتحادیه عرب" می‌خوانند، رخ داد، برای فلسطینی‌ها و برای ما عجیب نبود ما بیش از این را انتظار داریم. روند انحرافی این رژیم‌ها بسیار خطرناک است زیرا آن‌ها برای ترویج عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مجاب کردن امت اسلامی برای این کار تلاش‌ می‌کنند.»

 

 

 

نظر شما