شناسهٔ خبر: 42610935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران:

صهیونیست‌ها رابطه با ملت‌های اسلامی را به گور می‌برند

تهران-ایرنا-رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با انتشار پیامی در محکومیت عادی‌سازی سریالی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها رابطه با ملت‌های اسلامی را به گور می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ‌سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در متن پیام «حجت الاسلام میثم امرودی» آمده؛ بیت‌المقدس قلب ادیان توحیدی و فلسطین سرزمینی اسلامی است و جهاد برای آزادسازی آن از سلطه اشغالگران صهیونیست و کفار مصداق دفاع از تمامیت اسلام و تکلیف همه جهان اسلام است.

وی در ادامه این پیام بیان کرده؛ اقدام برخی حکام مرتجع عربی در برقراری رابطه با رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل اقدامی خلاف آزادگی و انسانیت و موازین اسلامی و قرارگرفتن خود در صف کفار و دشمنان اسلام است.

«امرودی» افزوده‌است: رژیم رو به نابودی صهیونیستی این روزها شبیه غریقی می‌ماند که چنگ بر هر چیزی برای نجات خود می‌زند و برخی حاکمان موروثی و خائن عربی نیز با انتخاب‌های اشتباه خود چون حمایت از تروریسم تکفیری و بحران آفرینی در سوریه، عراق، یمن، لیبی خود نیز در حال غرق شدن در باتلاق خود ساخته‌اند و بی‌شک دست در دست غریق نهادن برای نجات خود نتیجه‌ای جز مرگ هر دو در بر ندارد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهارداشته است؛ از این رو رژیم‌های مرتجع عربی باید بدانند دست تقدیر الهی به واسطه خشم امت اسلامی آنها را هلاک خواهد کرد و آن روزی که پیروزی‌های مقاومت در سطح منطقه و جهان فراگیر شود و رژیم صهیونیستی به دست بندگان صالح خداوند هزیمت گردد بی‌شک خشم ملت‌های مظلوم، خائنان به آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف را نیز فرا خواهد گرفت و آن زمانی است که ندامت و توبه هیچ سودی برایشان نکند.

وی در این پیام تاکید کرده‌است؛ صهیونیست‌ها و اربابشان آمریکا نیز بدانند که حساب امت از حاکمان خائن عربی جداست و امت اسلامی هرگز صهیونیست‌ها را نخواهد پذیرفت و آنها آرزوی رابطه با ملت‌ها و بسط سلطه خود بر آنها را باید به گور برند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب (۲۱ شهریور) از عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی خبرداد. بحرین، دومین کشور پس از امارات متحده عربی است که در روزهای اخیر روابط خود را با تل آویو عادی می‌کند.

با این حال منابع صهیونیستی فاش کردند که روابط میان بحرین و اسرائیل از ۲۵ سال پیش آغاز شده و مخفیانه در جریان بوده است. آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳مرداد نیز با انتشار بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی کردند.

اقدام بحرین و امارات متحده عربی برای علنی شدن روابط با رژیم صهیونیستی، محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی را به دنبال داشته است.

قرارداد توافق بین رژیم صهیونیستی، امارات و بحرین قرار است با صحنه‌گردانی آمریکا فردا ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید به امضای سران چهار طرف برسد.

نظر شما