شناسهٔ خبر: 42604038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جریمه ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

داریوش جودکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از جریمه ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاق پوشاک در همدان خبر داد و اظهار کرد: این قاچاق در گناوه به مقصد قزوین بارگیری شده بود.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا متهم را به جزای نقدی محکوم کرد گفت: با وصول پرونده قاچاق مشخص شد فردی مقادیری پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰۵ میلیون و ۰۳۵ هزار و ۲۰۸ ریال را با خودروی سواری به سمت قزوین حمل می‌کرد که پس از تعقیب و گریز در محورهای مواصلاتی استان همدان متوقف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل پس از تحقیقات لازم و اجرای تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت مبلغ ۷۴۵ میلیون و ۰۳۵ هزار و ۲۰۸ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش اجرای احکام و پس از انسداد حساب‌های متهم تاکنون 50 درصد از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است.

جودکی بیان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم عزیز در خصوص تخلفات است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما