شناسهٔ خبر: 42588167 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی در پردیس

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد محرم استان تهران از برپایی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی در شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بیان ترتیبی، تفضیلی و تطبیقی با جهان امروز از واقعه کربلا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برپایی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی در شهر جدید پردیسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی؛ روح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی ستاد محرم استان تهران گفت: نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی با همت اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید پردیس و همکاری اداره اطلاعات، شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، دفتر امام جمعه و شرکت عمران شهر جدید پردیس برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۴ شهریورماه تا چهارم مهرماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه در شهر جدید پردیس، فاز ۱۱، خیابان فرهنگ، تقاطع خیابان هنر برگزار می‌شود. نمابشگاه جلوه‌های عاشورایی دارای ۲۵ غرفه بوده که شامل غرفه‌های بصیرتی، علمی، پاسخگویی به شبهات عاشورا و واقعه کربلا، پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه مهد هدایت، غرفه‌های عرضه محصولات عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی و هنری است.

وی افزود: بازدیدکنندگان در استان تهران و شهرستان‌های همجوار شهر جدید پردیس می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و امیدوارم مورد استقبال و توجه همگان قرار گیرد. در صورتی که هیئت مذهبی یا مساجد تمایل به حضور و بازدید از این نمایشگاه را داشته باشند، وسیله نقلیه برای آن‌ها از سوی ستاد برگزاری این نمایشگاه مهیاست و متقاضیان با شماره ۰۹۱۹۳۶۹۵۰۲۲ برای هماهنگی وسیله نقلیه تماس بگیرند.

یادآور می‌شود؛ شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد، اما ساکنان آن پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید. 

انتهای پیام

نظر شما