شناسهٔ خبر: 42586629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

کاهش موارد بستری کرونا در بوشهر نیازمند رعایت نکات بهداشتی است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: کاهش تعداد بیماران بستری در استان بوشهر تنها با رعایت نکات بهداشتی امکان‌پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به روند ورود بیماران بستری در بیمارستان‌ها باید این وضعیت به افرادی که کرونا را باور ندارند نشان داده شود.

وی گفت: باید با کمک به کنترل روند شیوع کرونا، تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان استان بوشهر را نتیجه‌بخش کنیم.

گراوند با اشاره به ضرورت اهمیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی سطوح جامعه افزود: آنچه راجع به کنترل کرونا برای همه دنیا مسجل شده است رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی بابیان ضرورت کاهش موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر عنوان داشت: کاهش تعداد بیماران بستری و مرگ در استان بوشهر تنها با رعایت نکات بهداشتی امکان‌پذیر است.

استاندار بوشهر ادامه داد: برای اطمینان از رعایت نکات بهداشتی نیازمند ابزار مناسبی هستیم که بهترین ابزار برای مقابله با شیوع کرونا نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد با متخلفان است.

گراوند با ابراز قدردانی از تلاش هفت‌ماهه حوزه سلامت استان بوشهر در مبارزه با کرونا عنوان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بازگشایی برخی از اماکن و اصناف دستورالعمل‌هایی را تدوین کرده است که بدون در نظر گرفتن این دستورالعمل‌ها امکان فعالیت برای آنان وجود ندارد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امکان به بازگشت به شرایط محدودیت در اماکنی که سلامت مردم در آن تهدید می‌شود وجود دارد.

نظر شما