شناسهٔ خبر: 42582410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویداد ملی شور عاطفه ها در استان کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز رویداد ملی شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل دو در استان خبر داد و گفت: این رویداد تا ۱۲ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی هدف از اجرای رویداد ملی "شور عاطفه ها"  تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: ۲۰ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند را با مشارکت خیران و نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به رویکرد این نهاد با توجه به شیوع COVID۱۹ مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی  گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان کرمان کمک‌های نقدی خود را می توانند به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹، شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت و همچنین کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* پرداخت نمایند.

وی افزود: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان می‌باشند.

به گزارش ایرنا، مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کردند.

نظر شما