شناسهٔ خبر: 42574240 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین

فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین در محکومیت عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای جمعه آینده را روز عزای عمومی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی ملی واحد برای مقاومت مردمی فلسطین در محکومیت اقدام رژیم‌های دست‌نشانده عربی در علنی‌کردن عادی‌سازی روابطخود با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جمعه آینده روز عزای عمومی در محکومیت توافق آمریکایی، صهیونیستی، اماراتی و بحرینی است.

بیشتر بخوانید:

۱۵ سپتامبر روز مخالفت مردمی و حماسی است که در آن پرچم فلسطین برافراشته می‌شود و مقاومت فلسطین با روندی هماهنگ و منسجم در همه اراضی اشغالی فلسطین حرکت می‌کند.

مقاومت روند تصاعدی دارد و به بالاترین شکل خود در اراضی فلسطین ارتقا می‌یابد.

در این بیانیه همچنین آغاز مبارزه مردمی فراگیر برای تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس اعلام شد.

روز جمعه، همزمان با حوادث یازدهم سپتامبر، دونالد ترامپ اعلام کرد که دومین کشور واقع در شبه جزیره عرب در بازه زمانی کمتر از یک ماه، تن به عادی‌سازی روابط با اسرائیل داده است. همزمان نتانیاهو نیز از این اعلام استقبال کرد و مدعی شد که کشورهای دیگری در صف قرار دارند. ماه پیش هم امارات از سازش با رژیم اشغالگر قدس خبر داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن انتقاد شدید از اقدامات اخیر حاکمان عرب منطقه، تاکید کردند که اقدام ابوظبی و منامه در به‌رسمیت‌شناختن اسرائیل، همچون خنجری زهرآگین بوده که بر پیکر مقاومت فلسطین فرو رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما