شناسهٔ خبر: 42563760 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

لاری:

مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۲۳ هزار نفر فراتر رفت

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شناسایی دو هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، از فوت 116 بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -
مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۲۳ هزار نفر فراتر رفتبه گزارش ایکنا، سیما‌سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: با احتساب این موارد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۹ هزار و ۹۴۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۲۹ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: براساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام

نظر شما