شناسهٔ خبر: 42546531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امنیت لازم در همه شعب اخذ رای برقرار است/ مبنای پلیس برخورد با هنجارشکنان است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات بدون کمترین مشکلی در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای دور دوم انتخابات، اظهار داشت: حدود 9 ساعت از آغاز کار رای گیری می گذرد و خوشبختانه کوچکترین مشکل امنیتی مشاهده نشده است. 

وی با بیان اینکه حدود 3 هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت و برگزاری دور دوم انتخابات به کارگیری شده‌اند، افزود: همکاران ما قبل از آغاز رای گیری در شعب حضور یافته و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده‌اند. 

سردار جاویدان یادآور شد: تاکنون هیچ موردی اعم از بی نظمی و یا مورد مشکوک دیگری گزارش نشده است و خوشبختانه همه چیز روال طبیعی خود را طی می کند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: مبنای پلیس از همان ابتدا، رعایت اصل بی طرفی و برخورد با هنجارشکنان احتمالی بوده است. 

وی افزود: پلیس تا زمان اعلام نتایج همچنان در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت که فرد یا افرادی به بهانه پیروزی و یا شکست نامزد مورد نظرش در انتخابات مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. 

سردار جاویدان همچنین در پایان از همکاری نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به خاطر همکاری با پلیس طی یک هفته اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن دیگر نمایندگان مجلس پس از پایان انتخابات امروز، شاهد مجلسی قدرتمندتر باشیم.

نظر شما