شناسهٔ خبر: 42536606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد

مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند

چراغعلی گفت: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» شامگاه امروز (پنجشنبه 20 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در غرب استان گلستان وجود دارد و 244 صندوق اخذ رای برای این منظور حاضر شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

 

چراغعلی بیان کرد: 198 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات در حوزه شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان واجد شرایط برای رای هستند.

 

وی گفت: در این چهار شهرستان افرادی که در دوره نخست انتخابات پای صندوق رای حاضر شدند و چه افرادی که بنا به هر دلیلی نتوانستند رای دهند می توانند در دوره دوم انتخابات شرکت کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود:این انتخابات از فردا (21 شهریور) و ساعت هشت صبح آغاز می شود و در ساعت 18 به پایان خواهد رسید و احتمال تمدید این زمان کم است.

 

چراغعلی افزود: حضور مردم در ساعات نخستین انتخابات باعث کاهش تراکم جمعیت در ساعات پایانی می شود و لذا درخواست داریم که به منظور حفظ سلامتی شهروندان مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

وی افزود: منتخب مردم در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان از طریق مجاری رسمی اعلام خواهد شد و نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی پیش از پایان رای گیری جرم محسوب می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان به رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: از روز گذشته نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت در شهرستان های حوزه انتخابیه مستقر شدند و رای دهندگان باید با ماسک وارد شعبه اخذ رای شوند.

 

چراغعلی افزود: برگزاری کارناوال انتخاباتی پس از پیروزی انتخابات اکیدا ممنوع است و همه تمهیدات لازم برای این منظور پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/587

نظر شما