شناسهٔ خبر: 4253414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی:

خدمت رسانی به مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

از دست دادن مردم خیانت به انقلاب و خون شهداست

صاحب‌خبر -

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: خدمت رسانی به مردم و جذب حداکثری آنان از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق با اشاره به این که خدمت به مردم سرلوحه برنامه های این دولت است، افزود: کسب اعتماد عمومی و پرهیز از ارایه آمار کذب و واهی از اولویت های دیگر این دولت بوده و باید در برنامه های اصلی مدیران ادارات قرار گیرد.

وی با بیان این که مسوولان باید در میان مردم از واقعیت ها صحبت کنند، اظهار کرد: اگر مسوولان به آن چه وعده می دهند، عمل نکنند، باعثسلب اعتماد مردم از مسوولان نظام شده و از دست دادن مردم خیانت به انقلاب و خون شهداست.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر تعامل مسوولان و مدیران ادارات ادامه داد: مدیران باید در برخورد و رفتار خود و تعامل با مدیران اجرایی، اصل خدمت رسانی را مد نظر قرار دهند تا مردم در رفع مشکلات خود گرفتار بروکراسی اداری نشوند و مشکلات آن ها حل شود.

استاد رحیمی، مبارزه با فساد اداری را از دیگر برنامه های دولت اعلام کرد و گفت: نظارت بر امور اداری باعثمی شود که فساد مالی در ادارات از بین برود و با از بین رفتن این معضل بسیاری از کارهای مردم خود به خود حل می شود.

فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه با اشاره به نقش مردم در نظام اسلامی گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید در راس برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

علی بدرشکوهی، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، افزود: بسیج برای تبیین شعارهای استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی بوجود آمد و انقلاب اسلامی هویت خود را در بسیج پیدا کرده است.

حجت الاسلام جلیل زرنقی، امام جمعه چاراویماق نیز در این جلسه بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: عمل نکردن به تعهدات اداری، خیانت به نظام و انقلاب است.

در این جلسه عیوض عرفانی فرد به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی چاراویماق معرفی و از خدمات علی محمدی بخشدار قبلی قدردانی شد.

نظر شما