شناسهٔ خبر: 4251650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر اردبیل:

۱۲ هزار مسافر از خدمات هلال‌احمر اردبیل بهره‌مند شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۱۲ هزار و ۲۵۴ نفر از مسافران ورودی به استان اردبیل در یک هفته گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های ایستگاه سلامت هلال احمر اظهارر داشت: 12 هزار و 254 نفر از مسافران ورودی به استان اردبیل در یک هفته گذشته در طرح ایمنی و سلامت از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت 893 نفر برای استفاده از نمارخانه، یک هزار و 152 نفر برای استفاده از فضای دوستدار کودک و 2 هزار و 155 نفر برای استفاده از ایستگاه سلامت به ایستگاه های طرح ایمنی و سلامت هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

غیبی با بیان اینکه در این مدت 303 نفر روز برای ارائه خدمات به مسافران در پایگاه‌های هلال احمر به کار گرفته شده‌اند، گفت: در 7 روز گذشته 24 هزار و 167 بروشور، محصولات فرهنگی، مهر و قبله نما و خدماتی از این دست توسط هلال احمر بین مسافران توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این نهاد با راه‌اندازی 16 پست ثابت، 3 پست سیار، 10 خیمه نماز، 10 فضای دوستدار کودک و 4 ایستگاه سلامت مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته به 11 فقره تصادف جاده‌ای امداد رسانی شده است، افزود: در این حوادث 34 نفر حادثه دیده وجود داشته که نجاتگران هلال احمر 11 نفر آنها را به مراکز درمانی انتقال، 3 نفر به صورت سرپایی و 2 مورد هم رهاسازی انجام شده است.

غیبی با اشاره به امکانات به کارگیری شده برای امدادرسانی به حوادث جاده‌ای تصریح کرد: 9 تیم عملیاتی با 59 نفر نجاتگر، 14 دستگاه آمبولانس و 2 خودروی ست نجات به حادثه دیدگان یک هفته گذشته امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از 4 فروردین ماه بالگرد امدادی هلال احمر به مدت 4 روز در اردبیل مستقر شده است.

انتهای پیام/ آ

نظر شما