شناسهٔ خبر: 42511564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

۷۸۳ شعبه اخذ رأی در دو حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب

در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب ۷۸۳ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: از این تعداد شعبه اخذ رآی ۶۰۰ شعبه متعلق به حوزه انتخابیه کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو است.

بهرام سلیمانی در ادامه اظهار کرد: افراد واجد الشرایطی که می‌خواهند در دور دوم انتخابات در هر کدام از دو حوزه انتخابیه پای صندوق رآی بروند، در دور اول باید در همان حوزه رأی داده باشند و یا اینکه در دور اول انتخابات شرکت نکرده باشند. وی تصریح کرد: متولدین 21 شهریور ماه 81 و قبل از آن می توانند در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی در بخشی از سخنانش به تعداد عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه یک هزار و ۸۱۲ نفر و در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز ۳ هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خاتمه گفت: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ غروب روز جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود و تمدید زمان انتخابات نیز منوط به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور است.

نظر شما