شناسهٔ خبر: 42498961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اشتغال ۲ هزار و۶۳۷ نفر در تعاونی‌های عجب شیر فراهم شد

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی عجب شیر با اشاره به تنوع فعالیت شرکت‌های تعاونی گفت: ۲ هزار و ۶۳۷ فرصت شغلی مستقیم از طریق ۱۸۰ تعاونی در این شهرستان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فلاح رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی عجب شیر به راهبرد‌های ترویج فرهنگ تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد و گسترش نگرش مثبت نسبت به تعاون در توسعه این بخش تاثیرگذار است.

او با بیان اینکه ۳۷ نوع فعالیت در تعاونی‌های شهرستان عجب شیر وجود دارد، افزود: این تعاونی‌ها با ۶۷ هزار و ۲۵۸ عضو و با سرمایه اولیه ۶۰ میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی عجب شیر گفت:پارسال شهرستان عجب شیر با تشکیل و فعالیت ۱۹تعاونی با اشتغالزایی ۱۲۶ نفر و سرمایه اولیه یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال بعد از تبریز در جای دوم ایستاد.

او تعاون را یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در حل مشکلات بیکاری جامعه دانست و افزود: تشکیل و تقویت تعاونی‌ها با جلب مشارکت مردم در اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است.

فلاح با اشاره به اینکه دولت از تشکیل تعاونی‌های مختلف مورد نیاز با حضور و همراهی فعال آحاد مردم و علاقمندان به شکوفایی و توسعه شهرستان حمایت می‌کند، بر برنامه ریزی و جلب همکاری همگان تاکید کرد.

او افزود: تعاونی‌ها می‌توانند با سرمایه‌های خرد، اشتغالزایی و تولید را به همراه داشته باشند و برای توسعه آن تلاش می‌شود تا اندیشه تعاونی را در شهرستان حاکم کنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما