شناسهٔ خبر: 42490430 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چراغ سبز ابوظبی و ریاض به تعدی صهیونیست‌ها به حقوق ملت فلسطین

نماینده شورای قانونگذاری فلسطین تأکید کرد، عادی‌سازی روابط که با رهبری امارات و استقبال عربستان سعودی انجام می‌شود، به رژیم صهیونیستی چراغ سبز تجاوز به حقوق ملت فلسطین را داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فتحی القرعاوی» نماینده شورای قانونگذاری فلسطین بر لزوم مقاومت ملت فلسطین در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

القرعاوی امروز (سه‌شنبه) گفت که شکست طرحهای مربوط به شهرک‌سازی و اشغال کرانه باختری، نشست دبیران کل گروههای فلسطینی و سایر اقداماتی که برای همگرایی در میان این گروهها صورت گرفت، باعث ناراحتی رژیم صهیونیستی شده است.

خبرگزاری «صفا» به نقل از این نماینده گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان امنیتی این رژیم هشدار داده‌اند که احتمال دارد حوادثی در کرانه باختری رخ دهد که در واکنش به معامله قرن و طرح اشغال کرانه باختری است.

وی ادامه داد، اقدامات کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط که با رهبری امارات و استقبال عربستان سعودی انجام می‌شود، چراغ سبز افزایش شهرک‌سازی و تجاوز به حقوق ملت فلسطین و سلب این حقوق را به رژیم صهیونیستی داده است.  

این نماینده فلسطینی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته در راستای تلاش برای شکست همگرایی گروههای فلسطینی به ویژه همگرایی بین حماس و فتح، در حال مسموم کردن اوضاع است.

القرعاوی ضمن درخواست برای افزایش همگرایی و همبستگی در پاسخ به اقدامات رژیم صهیوینستی، خاطر نشان کرد، صهیونیستها می‌دانند که هر گونه همگرایی در فلسطین باید با افزایش سرکوب و بازداشت مواجه ‌شود و به همین دلیل باید هرگونه اقدام اشغالگرانه، با همبستگی داخلی فلسطین پاسخ داده شود.

نظامیان صهیونیست از شامگاه گذشته و بامداد امروز بازداشت رهبران و نیروهای حماس در منطقه الخلیل را کلید زده‌اند.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما